WIJ BEHEREN ONS WAGENPARK
IN 1 KLIK.

“Met de groeispurt die wij doormaken was het een onbegonnen taak om ons wagenpark te beheren.
En dat was te merken in onderhoudskosten en boetes.

Maar met het systeem van GeoDynamics behoren al deze problemen tot het verleden.
We hebben op elk moment van de dag een zicht op alle wagens, onderhoudsdata en draaiuren en kunnen proactief zaken inplannen.”

Olaf Reyntjens
zaakvoerder Clima & Partners

Een zaakvoerder is altijd druk in de weer met duizend en een zaken waardoor voor veel opdrachten tijd ontbreekt.

Gelukkig kan intelligente software zorgen voor verlichting van de werkdruk waardoor de focus weer op de juiste zaken terecht komt.
Track and trace en tijdregistratie zijn zo’n oplossingen.

Bekijk hieronder alle voordelen.

Wagens en chauffeurs opvolgen

Als zaakvoerder wenst u liever geen tijd te verliezen bij het opvolgen van uw chauffeurs.
Want als iedereen zijn taak doet, loopt de firma gesmeerd.

Zijn er toch momenten waarop er iets fout loopt, dan moet je in één oogopslag je chauffeur kunnen lokaliseren.

Gelukkig kan u dat met track and trace.

  1. U logt in op de software
  2.  kijkt waar de chauffeur zit
  3.  Stuurt hem of haar aan via onze kanalen

Als dat geen tijdswinst is.

MEER INFO >

Correct lonen verwerken

Niets zo omslachtig als de lonen verwerken van mobiele werknemers.
Want die schrijven hun uren op, deponeren deze papiertjes bij de verantwoordelijke en laten het verwerken.

Zo verliest u als zaakvoerder 3 keer geld en tijd:

  1. Correctheid uren
  2. Verwerkingskost van de uren
  3. Verwerking en opslag papieren

Dankzij onze tijdregistratie wint u tijd en geld.

Want wij zorgen voor een automatische registratie en verwerking die bovendien volledig papierloos is.

MEER INFO >

Kosten beheersen

Heeft u als zaakvoerder een fleet manager of verantwoordelijke materiaal?

Dan bent u een unicum!
Want u zou schrikken hoeveel geld u verliest door:

  • Slecht onderhouden wagenpark
  • Niet proactief papieren (verzekeringen, leasingcontracten,…) regelen
  • Slechte inventarisatie materiaal
  • Slecht gebruik materiaal

Gelukkig hoeft u niet stante pede een vacature uit te schrijven en kan onze software u perfect helpen.

MEER INFO >

Perfecte beveiliging

Voertuigen, gebouwen, materiaal… tel even de waarde op van alles wat los en vast zit in uw bedrijf.

Dan komt u al snel tot een groot bedrag.

Niets vervelender als er iets gestolen is of indien u af te rekenen krijgt met een inbraak.

Onze intelligente oplossingen helpen u in de strijd voor de perfecte beveiliging:

  • Track and trace
  • Toegangscontrole
  • Slimme alarmen

Wil u graag weten hoeveel u kan besparen?
Vertrouw op onze knowhow en laat u overtuigen door een gratis demo.